Bopro

– Visuell identitet
– Nettside
– Bedriftspresentasjon

Bodø Produksjonssenter aka Bopro, er en kommunalt eid bedrift som gjør utrolig mange ting. De leverer Jobbfrukt til mange bedrifter i Bodø, de produserer ved, lager profiltøy, graverer, pakker medisinsk utstyr og gir muligheter for arbeidstrening og får folk tilbake i arbeid.

BOPRO-logo med teksten "Opplæring for arbeidslivet" på mørk bakgrunn.
Visittkort med informasjon om Frode Pedersen, administrerende direktør i BOPRO, lagt på en mørk overflate.
Bærbar datamaskin på skrivebord med nettside Bopro åpnet, lys i et glass ved siden av.
Designmanual for et merke kalt BOPRO. Den inneholder logoer, fargepalett, typografi og visuelle elementer. Logoer og favicons vises, samt teksteksempler. Farger inkluderer blå, grønn og gul. Typografier er Playfair Display og Inter Regular.
Smarttelefon viser nettside for BOPRO med teksten: "Vi har trodd på mennesker og potensialet som bor i dem siden 1990." og "Som en moderne produksjonsbedrift og læringsarena er vi opptatt av å levere kvalitet i alle ledd."
Mobiltelefoner som viser forskjellige sider av et nettsted relatert til Bopro, med fokus på tjenester og arbeidsmuligheter.
En bærbar datamaskin viser informasjon om en bedrift etablert i 1990 med 100 ansatte, eid av Bodø kommune, med 8 dagtilbudsplasser og 64 plasser for varig tilrettelagt arbeid (VTA).